vrijdag 27 mei 2011

the Insiders

Producten testen, doen we dat niet allemaal graag?
Wel, jij kan het ook !

Ken je the insiders al?



WOM (worth of mouth) of mond-op-mond reclame is de meest efficiënte vorm van reclame. Ongeveer driekwart van de aankopen worden namelijk beïnvloed door mond-op-mond reclame.

Het Antwerpse reclamebureau The Insiders startte begin juni 2009 met het voor België nieuwe reclameconcept. Je moet je op deze website aanmelden en je kan jezelf dan inschrijven om deel te nemen aan een campagne. Maar niet iedereen die zich kandidaat stelt, wordt ook geselecteerd.

Je moet natuurlijk wel een motivatie neerschrijven waar jij het product zou moeten testen. Nadat de inschrijvingsperiode is afgesloten krijg je een mail in je inbox die je of goed nieuws of minder goed nieuws brengt.

Al bij al kruipt er flink wat werk in het testen van die aanlokkelijke 'gratis' producten. Je moet namelijk wel een soort van review schrijven voor the insiders en een heleboel testertjes aan vrienden en familieleden uitdelen die dan ook hun mening kunnen geven. 'the insiders' geeft je punten op basis van de informatie die je hen bezorgt. Wanneer je voldoende punten hebt kan je deze inruilen voor cinematickets, ...

The insiders vind je op http://www.theinsiders.eu/

Heb jij je al ingeschreven? en heb je al ooit iets mogen testen? Laat het hier weten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten