zondag 24 juli 2011

Look @ my stash : Deodorant

Deodorant...ik heb er een haat-liefdeverhouding mee. In de winkel ruikt hij vaak lekker maar na een paar keer ben ik de geur beu of vind ik dat ie zijn werk niet goed doet en wil ik weer een nieuwe.

Ik heb een heleboel deo's maar geen enkele die ik echt supergoed vind, dus ik blijf maar op zoek naar mijn ultieme deo !

Ik heb al mijn deo's voor jullie op een rijtje gezet..kijken jullie mee?


Ik heb vanboven al mijn spuitbussen, links zien jullie de deo rollers en rechts & deo stick.
Natuurlijk zijn de deo spuitbussen het meest hygiƫnisch maar ik deel het toch nooit met iemand dus mij maakt het op zich niet zo heel erg uit.

Mijn absololute No-go's zijn:
* de 4de van de bovenste rij : borotalco een italiaans merk maar een vreselijke geur !!!
* de 5de van de bovenste rij: fa white tea ,  ook een veel te sterke geur
* de laatste vanboven : oef ruikt veel te sterk !
* rechts vanonder : De deo van TBS ik vind dat hier ook iets met de geur scheelt :)

Als ik echt moet kiezen welke deo ik het beste vind dan kies ik voor de eerste deo op de bovenste rij: eenv natural deo spray van shiseido; deze is geurloos en vloekt dus niet met je parfum. enige nadeel is dat deze alcohol bevat en dus enorm prikt als je je oksels pas hebt geschoren... geen pretje !


Welke deo is jullie favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten