donderdag 21 juli 2011

Review - Maybelline Master Drama Khol liner

Ik heb periodes dat ik heel vaak zwarte eyeliner gebruik en periodes dat ik het absoluut niet gebruik.
Soms doe ik zelfs alleen maar zwarte eyeliner op mijn waterlijn, een lijntje boven mijn oog en veeeel zwarte mascara..
Maar 1 ding stoort mij altijd enorm ! De eyeliner op mijn waterlijn vervaagt zo ongelofelijk snel.

Gelukkig heb ik een nieuwtje gevonden wat ervoor zorgt dat dit verleden tijd is... De nieuwe Master Drama kohl liner van Maybelline..

Dit zegt Maybelline zelf :
"Met zijn intense kleur is onze nieuwe master drama het meest dramatische kohlpotlood ooi t. Een hoge pigmentconcentratie maakt het kleureffect intens terwijl het potlood dankzij de crèmige formule toch soepel over de huid glijdt. het olie-vrije en 100% waterproof potlood blijft tot 16 uur zitten. Voor de meest dramatische blik ooit."





De textuur is inderdaad ongelofelijk zacht en heel romig. Je hoeft het potloodje ook niet te slijpen maar je kan gewoon aan het uiteinde draaien, daardoor komt het potloodje wat naar boven.
Hoewel de beloofde 16u houdbaarheid mij wat veel lijkt blijft hij echt wel beduidend langer zitten dat andere eyeliners.

Ik vind dit zeker een aanrader!!!

De master drama van Maybelline is vanaf 1 augustus verkrijgbaar
adviesprijs : €7.99

10 opmerkingen:

  1. de eyeliner matic van maybelline is ook een aanrader! dat is zo'n twist up oogpotlood maar echt een goede!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het werkt inderdaad perfect en het blijft lang zitten. Maar het nadeel van een draaitop is dat het wel moet werken. Ik heb er twee gekocht en ze werken beiden niet. Ik kan ze gelukkig inruilen maar heb gemerkt dat ook de nieuwe het niet doen. Ik twijfel of ik misschien een andere eyeliner van Maybelline moet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad bij mij werkt de draaitop ook niet... ik heb hogen zeggen dat je het kan slijpen? (het is maar een nieuw dus nog niet geprobeerd)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook ik heb problemen met de master drama hij doet zijn naam wel eer aan en ruilen kan ik het ook niet want hij is gebruikt zeggen ze bij de driogist dat heb ik weer .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anno 2015 werkt het draaien nog steeds niet. Twee geprobeerd. De verkoper wist zeker dat het potlood moest worden geslepen. Nou, ik weet zeker van niet. Toch maar geprobeerd... Haha Nou, plastic slijpen is niet eenvoudig zal ik verklappen ;) Het werd een 'drama'. Rijp voor de prullenbak. Jammer, want voordat het nodig was om door te draaien, beviel de inhoud uitstekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. net 1 gekocht gaat weer terug naar kruidvat kan er niets mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook bij mij werk het draaisysteem niet. Helaas al gebruikt dus terugbrengen is geen optie. ALs je het bovenste deel van het potlood eraf haal dan kan je met een stalen pen (bijv. stalen sate pen) de kohl doorduwen. Niet de bedoeling maar zo heb je nog wat aan het potlood.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. draaisysteem werkt inderdaad niet, zeer ergerlijk en zonde van het geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Same here... Draaien werkt niet. Lasting drama inderdaad... Omdat ik eerst een goede review had gelezen, had ik er meteen 2 gekocht. En beide al gebruikt... Dus 2x miskoop in 1. Nogal irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rotzooi en slim de draait op werkt nooit zo irritant

    BeantwoordenVerwijderen