dinsdag 7 juni 2011

Diadermine Oogreinigingslotion

Ik draag al jaren lenzen en heb best wel gevoelige ogen. Helemaal niet gemakkelijk dus om een goede oogmakeupreiniger te vinden. Vele oogmakeupreinigers zijn veel te agressief en zorgen ervoor dat mijn ogen prikken, rood worden.

In het kruidvat vond ik de Diadermine oogreinigingslotion.



" Algemeen

Diadermine Zachte Oogreinigingslotion is een niet-vette lotion voor een efficiënte en zachte reiniging van alle types make-up.
Innovatie & werking
Diadermine heeft deze Zachte Oogreinigingslotion ontwikkeld, dat naast een grondige reiniging ook een zachte verzorging biedt aan de gevoelige huid rondom de ogen.
De niet vette, parfumvrije lotion verwijdert efficiënt alle soorten make-up.
De huid rondom de ogen is zuiver, ontspannen en verzorgd
Geschikt voor alle types make-up, ook waterproof. Dermatologisch en oftalmologisch getest.

Ook geschikt voor dragers van contactlenzen "

Maar doet deze lotion ook wat hij beloofd te doen?
 
 
De verpakking
De verpakking is vrij basic, het is een blauwe lotion in een doorzichtig flesje van 125 ml.
De fles heeft een gaatje als opening waardoor je goed kan doseren.
 
De geur
De lotion is parfumvrij en heeft dus geen uitgesproken geur. Gewoon zacht en fris.
 
De werking
 
Ik heb al bijna 1 flesje van dit prduct opgemaakt en vind hem echt erg goed werken. hij doet prima wat hij moet doen; mijn make-up weghalen, zowel gewone als waterproof.
Ik heb na gebruik absoluut geen prikkende en/of rode ogen, wat voor mij zeker belangrijk is.
 
De prijs
Ongeveer € 4.99 voor 125 ml
 
 
Dit is absoluut een aanrader voor meiden die lenzen dragen en/of gevoelige ogen hebben. 
 
Welke oogmakeupremover gebruiken jullie?  

2 opmerkingen:

  1. De gewone van Bourjois kan ik aanraden! En de bifasische van Ici Paris XL is ook de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van bourjois is inderdaad ook niet slecht ;o)

    BeantwoordenVerwijderen