zaterdag 4 juni 2011

Favorieten van Mei

Ik ben zeker niet de eerste beautyblogger met dit item maar hopelijk vinden jullie dit niet erg !
Zelf vind ik dit altijd een heel leuk artikel om op andere blogs te lezen.

De favorieten van de vorige maand...

Nagellak Kings of Mint uit de you rock! collectie van essence. Dit vind ik echt een leuk zomers kleurtje
Ik heb absoluut pluizig haar en daar maakt dit anti frizz shine serum van Osis+ korte metten mee. Absoluut een aanrader
De Almond oil daily hand & nail cream van the body shop. Deze beauty staat op mijn wastafel en ik wrijf mijn handen elke keer nadat ik ze was. Zalige handcreme
Het Queen Helen Mint Julep Masque. Ik heb de laatste tijd nogal last van puistjes en onzuiverheden en daarom staat deze in mijn favorieten van Mei
MAC Blush in Plum foolery. Prachtige warme blush met gouden glitters in.
Mijn favoriete bronzer is er eentje van The Body Shop Deze pareltjes geven mij een mooie sunkissed look
Niet alleen een favoriet van deze maand, maar eentje van het hele jaar door. Ultraviolet van Paco Rabanne!

Ken je deze producten? Wat zijn jouw favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten