donderdag 2 juni 2011

Nieuwe stijltang : philips SalonStraight Pro XL

Sinds gisteren heb ik een nieuwe stijltang ! Ik heb van mezelf nogal vrij dik en lastig haar.
Mijn haar is heel fluffy en er zit een slag in, dus ik moet mijn haren echt steeds stijlen, anders ziet het er echt niet uit.

Ik heb heel lang kort haar gehad en daardoor was een stijltang met dunne platen voldoende. Maar nu mijn haar wat langer is, schieten deze dunne platen toch wel wat tekort.
Ik trok dus naar de winkel waar ik een stijltang van Philips (met brede platen !!) kocht.



Ik heb deze stijltang nu al een aantal keer gebruikt. En hij is absoluut goedgekeurd.
Mensen merken meer op dat mijn haren mooier vallen en ik heb 'smorgens minder tijd nodig om mijn haar te stijlen.

Ik vind dit een absolute aanrader.
Voor deze stijltang betaalde ik 49.95 euro, en nu was er een actie dat je nog 10 euro terugbetaald krijgt.

1 opmerking: