maandag 6 juni 2011

Shoplog The body shop outlet Roermond

Afgelopen donderdag ging ik samen met mijn man winkelen in het outlet centrum van Roermond.
Bij ons, in Limburg, hebben we een soortgelijk outlet centrum, nl. Maasmechelen Village.

Maar ik moet zeggen, Roermond Outlet is de moeite. Heel veel leuke kledingwinkels met echt goede kortingen.
Aangezien het Hemelvaartsdag was, was het wel enorm druk en heb ik dus niet echt veel kledij gepast. in die warmte was ik niet echt van plan om me in warme, stinkende pashokjes om te kleden.

Maar, de reden waarom ik absoluut wilde gaan .. The Body Shop outlet !!
Heaven!

Misschien een geluk dat mijn man erbij was die mij een beetje kon intomen want anders was ik echt compleet los gegaan denk ik :o)

Kijk even mee wat ik heb gekocht .


Ik begin links bovenaan :
De Coconut shimmer body butter : Need i say more? De heerlijke bodybutters van TBS zijn mijn nr. 1 smeerseltjes voor mijn droge benen. En deze heeft dan ook nog eens een heerlijke kokosgeur met glittertjes, mooi voor in de zomer.
Daarnaast 2 potten bodyscrub in de brazil nut variant.
Deze 3 potten kwamen 10 euro het stuk maar wanneer je er 3 nam, moest je er maar 2 betalen. ik betaalde dus 20euro voor deze 3.

Onderaan zie je een mini setje bodylotion en douchegel in de geur Moringa. Mijn favo TBS geur !
Het is een heerlijke, subtiele bloemige geur. Best wel moeilijk te beschrijven maar je moet er zeker eens aan ruiken als in in TBS komt.
Handig setje om mee te nemen op vakantie. Hiervoor betaalde ik 3.50 euro.

Daarnaast een Passion Fruit Facial cleansing gel. Deze kwam 3 euro.

Dan kocht ik voor 2 euro ook nog een mini Aloe calming facial cleanser. Ook weer erg handig voor op vakantie.

Als laatste nam ik een Moringa douchegel mee, deze kostte me 5 euro.

Ik ben heel blij met mijn aankoopjes. zijn jullie al in TBS store is het roermond outlet centrum geweest?
Als jullie een review van iets willen, laat het me weten !

Liefs !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten